با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات
نگرش فارسی‌‏آموزان دربارۀ نقش متون ادبی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‏‌زبان

امیرضا وکیلی فرد؛ محمد باقر میرزایی حصاریان؛ محمد تقی راد

دوره 3، شماره 3 ، تیر 1399، ، صفحه 11-24

https://doi.org/10.30473/il.2020.49470.1308

چکیده
  بررسی نگرش زبان‏آموزان در مورد زبان و ادبیات یکی از مسائل مطرح در زبانشناسی اجتماعی و مطالعات آموزشکاوی زبان است. با مطالعۀ نگرش فارسی‏آموزان، می‏توان از رفتار اجتماعی آنان نسبت به یادگیری زبان و نقش متن‏های ادبی در یادگیری زبان فارسی و نیز جایگاه آنها در میان زبان‏آموزان آگاهی یافت. از آن‏جا که جایگاه متن‏های ادبی در ...  بیشتر